niedziela, 12 listopada 2017

Trzęsienie Ziemi

Dwie godziny temu wystąpiło kolejne silne trzęsienie ziemi http://wiadomosci.onet.pl/swiat/silne-trzesienie-ziemi-na-pograniczu-iracko-iranskim/h652e43 Niestety, takie niepokojące zjawiska zaczynają przybierać na sile i występują coraz częściej w różnych częściach naszej planety. Osobiście nie liczyłem ile w 2017 roku było poważniejszych trzęsień ziemi. Dla przypomnienia odwołam się do fragmentu postu zatytułowanego http://jaroslaw-krezel.blogspot.com/2017/09/mamy-mao-czasu-na-poprawe.html  W którym podkreślałem cyt. Na początku tego roku rozmawiałem z panem XXX. Podczas naszej rozmowy, jaki to będzie 2017 rok powiedziałem, że jeżeli w tym roku będzie 7 trzęsień ziemi to będzie to zapowiedź naszego końca, do którego się zbliżamy. Miałem na myśli oczywiście poważniejsze w skutkach trzęsienia ziemi, których w tym roku kilka już było


Jak nigdy chciałbym się mylić i oby moje odczucia w tym przypadku nigdy nie znalazły potwierdzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do wierzących i niewierzących

 Sprzyjająca pora i czas na przypomnienie cytatu Władysława Reymonta: Siłę człowieka mierzy się ilością jego nieprzyjaciół. Ilu zatem Jezus ...