poniedziałek, 28 stycznia 2019

Czas jest zawsze sprawiedliwy w ocenie...



Post dedykuje tym wszystkim, którzy podważali moje zapowiedzi w poście http://jaroslaw-krezel.blogspot.com/2019/01/jaki-bedzie-2019.html  
Przypomnienie fragmentu: Polska - Sporo niespełnionych nadziei i rok przynoszący zahamowanie wszystkiego co mogłoby poprawić stan gospodarki. Dla obozu rządzącego, ten rok przynosi duże poróżnienie i walkę wśród swoich o wpływy. Błędne decyzje, brak spójności, niepewne plany i mało realny system prawa, to tylko nieliczne zapowiedzi tego roku.
Walka o wpływy w obecnym obozie władzy już znajduje swoje odzwierciedlenie a jest to dopiero początek walki. Macierewicz będzie musiał ukłonić się Kaczyńskiemu i pocałować wodza w rękę. Rydzyk i tak jest na przegranej pozycji (jak przepowiadałem) i jedynie zadowoli się w tym roku powiększeniem konta bankowego. System prawa przestaje być realny, świadczy o tym fakt wielu niezadowolonych prokuratorów.
MON – Kupuje śmigłowce i faktycznie jest powód do radości a będzie jeszcze większy w drugim półroczu zgodnie z moją zapowiedzią cyt. W drugim półroczu, zapowiada się korzystna zmiana dla Wojska Polskiego.
P.S. Rozumiem, że niektórzy chcieliby słyszeć tylko same dobre przepowiednie. Przyszłość kraju nie zależy tylko ode mnie. Przyszłość leży w Waszych rękach i to Wy jako społeczeństwo możecie wpłynąć na losy tego kraju. Jeżeli będziecie bierni, to Wasze życie będzie układane według czyjegoś gustu. Nie jestem czarnowidzem i nie mogę Was okłamywać, ale mogę zawsze ostrzec i pokazać drogę, która możecie pójść. Biorąc pod uwagę przyszłość kraju w 2019 roku, to i tak nie opisałem najgorszego scenariusza, choć osobiście nie wykluczam wprowadzenie stanu wyjątkowego.
 #przepowiednia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do wierzących i niewierzących

 Sprzyjająca pora i czas na przypomnienie cytatu Władysława Reymonta: Siłę człowieka mierzy się ilością jego nieprzyjaciół. Ilu zatem Jezus ...