piątek, 15 lipca 2016

Turcja - Zamach Stanu


Pamiętacie mój post z trzeciego lipca zat. Lipiec/Sierpień dla Polski? Jeśli nie to przeczytajcie. Wszystkim tym, którym nie chce się czytać przypomnę jego fragment.

Ponieważ jestem energetycznie w dalszym ciągu przy NATO to chciałbym oznajmić kolejną bardzo nie korzystną nowinę. Jestem przekonany, że to, o czym zaraz przeczytacie u niektórych z was wywoła śmiech a w późniejszym czasie strach. Otóż NATO będzie istniało tylko jeszcze jakiś czas, ponieważ niektóre państwa będą zmieniały dotychczasowe poglądy (za przykład mogę podać Polskę i Anglię) Tak, więc zmieniać się będzie również obrona terytorialna. Wszystkie zmiany zapoczątkuje nikt inny jak Turcja.


Dziś jeszcze jest sobota 15.07. 2016 Roku godz. 23: 30 i od 30 min, kiedy wróciłem z Gdańskiej starówki dotarła do mnie wiadomość o próbie zamach stanu przez wojsko w Turcji. Na spełnienie się moich obaw czekaliśmy tylko kilkanaście dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do wierzących i niewierzących

 Sprzyjająca pora i czas na przypomnienie cytatu Władysława Reymonta: Siłę człowieka mierzy się ilością jego nieprzyjaciół. Ilu zatem Jezus ...