niedziela, 20 września 2015

7 Wizji


W dniu dzisiejszym przedstawię Państwu kilka swoich przewidywań związanych z przyszłością Polski oraz Europy.

Angela Merkel nazywana zdrobniale przez Polskich sympatyków Makrelą chwilowo dostała wysoki przebłysk intelektu. Wydaje się, że posiada ona skuteczne antidotum na ogarnięcie popełnionej przez siebie pomyłki związanej z imigrantami. Nie przewiduję, aby Pani Kanclerz mogła wdrożyć swój plan w życie Europy w najbliższych dniach. Ponieważ czeka ją jeszcze spory czas na pozbieranie (nazwijmy to) votum zaufania poszczególnych Państw, co w ostatnim czasie nadszarpnęło jej wizerunek dobrego przywódcy nawet wśród rodaków. Tak, więc daje jej jeszcze, co najmniej dwa miesiące zanim się będzie mogła pozbierać i wpaść na odpowiednie tory, niczym nasz złoty pociąg J. Sama nadzieja oraz lepsze notowania, które pojawiają się w niemieckich mediach na przełomie listopad/grudzień nie będą żadnym powodem do świętowania sukcesu, a raczej chwilowego uspokojenia społeczności Niemiec. Poddając Kanclerz mojej ocenie, nie wróżę jej dobrych notowań i uważam, że zaczyna niszczyć to, co wcześniej stworzyła. Pani Merkel staje się niepewnym politykiem, co w przyszłości diametralnie zmieni losy Niemiec, doprowadzając tym samym do upadku jej kariery politycznej. Przewiduje maksymalny okres trzynastu miesięcy rządów Pani Kanclerz i po trzynastu miesiącach może ona podzielić los swojego cichego wielbiciela Tuska.

Europa będzie musiała poradzić sobie z imigrantami, choć nie będzie to takie łatwe i solidarne. Przewiduje, że: W Europie Powinni pozostać uchodźcy (pełne rodziny) natomiast zdrowi i silni mężczyźni, tak zwani single, mogą być deportowani a nawet powinni.

Polska nie będzie potrafiła poradzić sobie z przypisaną nam ilością imigrantów. W poście zatytułowanym „Imigranci – Uwaga” podałem przewidzianą przeze mnie ilość uchodźców, jaką nasz kraj będzie musiał zaakceptować i to się po kilkunastu dniach sprawdziło. Oceniając nasz kraj w formie poradzenia sobie z tym problemem w skali od 0 do 6 wystawiam ocenę 2+

Premier Kopacz, hm… niestety, ale nie myliłem się i na 100% nie pomylę się twierdząc po raz kolejny, że nie zaufałbym tej kobiecie pod żadnym względem. Może będę monotematyczny w tym przypadku i powtarzać będę jak ŚP. Andrzej Lepper „Balcerowicz musi odejść”. Tylko ja powtarzam, że Premier Kopacz jest złym premierem, co podkreślałem niejednokrotnie w wielu wcześniejszych postach. Przyszłość Pani Kopacz, również została przewidziana przeze mnie w 2014 roku i w dalszym ciągu podtrzymuje swoją wizję, że nie wróżę jej długiej kariery, jako Premier.

Beata Szydło, już przedstawiałem ją, jako nową Panią Premier, lecz im bliżej wyborów zaczynam mieć coraz większą mgłę przed oczami. Być może z racji wieku wzrok mi siada J. Pani Szydło miała bardzo dobry start, ale jak już wszyscy wiemy, liczy się ten, kto dobiegnie pierwszy do mety. Tu zaczynam mieć małe wątpliwości, aby Szydło po raz drugi mogło wyjść z worka. Musi i powinno uderzyć w bardzo czuły punkt, ale na 10 pomysłów może być tylko jeden pewny, więc podpowiadał nie będę. Na moje stare oczy Szydło wyjdzie z worka J

Michał Kamiński od 03.02.2015 roku sekretarz stanu w Kancelarii Premiera, chyba osobisty doradca Pani Premier J Czy to bobry doradca? Myślę, że bardzo dobry. Mógłby być gdyby był dobryJ a tak będzie musiał szukać kolejnego zajęcia, ale i tak spadnie na dwie ręce, a nie nogi, bo coś facet dziwnie się porusza… jakby mu coś urosło między nogami. Ale urologiem nie jestem, więc może Biedroń się w tym temacie wypowie, bo ja nie kumam tych klimatów.

Jarosław Kaczyński, mój mały, sprośny (ulubiony J) polityk. Mojemu imiennikowi zalecam jednak ten II szereg. Niech udaje jeszcze chorego (pod warunkiem, że doszedł do siebie) i niech nie pokazuje się od nowa przed kamerami. Wiem, że nie trzyma ciśnienia i wychodzi na I skrzypce. Tylko niech się liczy z tym, że swoim wizerunkiem popsuje cały dorobek Pani Szydło. A tego chyba on sam nie chce, bo ile można żyć nadzieją władzy, która pojawia się i odchodzi z chwilą ogłoszenia wyników. Panie Jarku - można wiele, ale nic na siłę, pani Beata jest w kwiecie wieku, więc da sobie radę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do wierzących i niewierzących

 Sprzyjająca pora i czas na przypomnienie cytatu Władysława Reymonta: Siłę człowieka mierzy się ilością jego nieprzyjaciół. Ilu zatem Jezus ...