środa, 23 września 2015

Wymyśl tytuł


Siedzą przy stole Merkel i Ewa - ta druga dama wciąż tylko ziewa.
Myślami w głowie wodzi po stole nic nie rozumie, „o ja pierd...
Jacy uchodźcy? Skąd się tu wzięli? Co ta Makrela znowu pierdzieli?
Ale wdepnęłam” -rozmyśla Ewa słuchając Merkel wciąż tylko ziewa.
Przyjmiemy wszystkich jak tylko leci, kobiety, starców a nawet dzieci
Przyjmiemy Islam i nową wiarę, pozwól Makrela jointa zapalę
- Częstuj się Ewo! Sam Donald skręcał, kiedy do Schulza numer wykręcał
- To ile zabrać tych imigrantów? Tylko Makrela, bez głupich żartów
- Dwanaście weźmiesz do końca roku…, co tak się drapiesz ciągle po kroku?
- Bo przyjechałam Polską Koleją a oni pluskwy niczym nie leją
- Wiec słuchaj Ewka, wrócisz koleją a nasi chłopcy gazem cię zleją
Po tej podróży zgubisz insekty. Przeczytasz Koran będą efekty
Masz tu instrukcje Euro-Obsługi… będziesz jeść z ręki? Umorzę długi!
Już wyjarałam. Ale towarek! Został mi w palcach tylko ogarek
- Donek miał zawsze dobrej jakościJ, po amfie Drzewa, bolały kości
Co wy wciągacie w tym biednym kraju? Chcecie sforsować bramy do raju?
- W Polsce na Wiejskiej wszyscy wciągamy a z ludzi w Kraju się nabijamy
Obiecujemy, co cztery lata, później jest paluch i mówię „MATA!”
- Ale robicie ich w Cymbergaja, róbcie tak dalej, byle do maja!
- A co z tym majem, droga Makrelo? A jak mnie zetną w Polsce na zero?
- To będziesz łysa. Nic się nie lękaj i aż do maja - Ewka nie pękaj
Założysz Burki albo Hidżaby i tak daleko tobie do baby
Nikt nie rozpozna ciebie za rok, pachasz te jointy jak mały smok!
- Za dwa miesiące rzucam palenie, mam w życiu plany oraz marzenie
Chciałam w Radomiu szpital otworzyć, ale tam trzeba sporo dołożyć
- Przestań biadolić, że nie masz kasy… przecież zaliczkę dałam za lasy
- A to za lasy? Już się rozeszły, to był rok? A to był zeszły
- Ile znów żądasz pazerna Ewo? Nie chcę pieniędzy, jedynie drzewo
Na lasach łapy już nie położysz, chyba, że spadniesz lub się wyłożysz
- Nie o to drzewo mi teraz chodzi, stawiam pałacyk… bliziutko Łodzi!
- Ty myśl o uchodźcach gdzie ich umieścić, a nie z pałacykiem się będziesz pieścić
Ludzie zobaczą i będzie krzyk, przegracie z PiSem i to już w mig!
- Nie, nie przegramy. Wszystko gotowe - złapiemy Szydło prosto za głowę
Jeździłam tyle przecież koleją i teraz ludzie się ze mnie śmieją
Wzbudziłam litość a na wet żal! Ja to mam jednak obłudy dar!
Kłamię i mówię to, co popadnie - czekam aż wynik PiSowi spadnie
Lud kupi kłamstwo a na wet dwa, kto jak nie Ewa nadzieję da?
- Odpowiesz kiedyś za te wyczyny, wszystko ma koniec nawet te kpiny
- Przecież przygarniesz mnie jak Donaldzinę, chciałaś pareczkę? Masz i dziewczynę!
Stworzymy klimat nowej Europy w Polsce znajdziemy dwa złoża ropy
I złoto również tutaj się znajdzie, tylko zapomnij już o Donaldzie
Jestem mądrzejsza i mam układy - wyrzuć Donalda to cienias blady
I język chowa, kiedy przemawia… w ogóle facet źle się wysławia!


- Kto tam tak puka i nam przeszkadza? Kto swego nosa tu teraz wsadza?
- Dzień dobry Paniom! Witam przy stole, jam jestem Prawda i prawdę wolę
Słuchałem bacznie, co tu się dzieje i jaką pychą w tym świecie wieje
Wszędzie podstępy i polityka. Uczciwy człowiek po prostu znika
Powiem wam Panie, co tu się stanie… kiedy tu ISIS w Euopie wstanie
Niemcy rozpadną się jak klocki Lego, nadejdzie era wyznania nowego
I też Watykan przegra w tym stanie, kiedy lud w czerni na placu stanie
Papież Franciszek zna już przyczyny i ustępuje - nie ze swojej winy
Szatan swe dzieci ze wschodu wypuścił - by lud europy ich z żalu wpuścił
Dojdzie do starcia obu gigantów - Rosji i Stanów… i imigrantów
Zbudzi się Bestia uśpiona w wodzie, zaleje miasta a nawet łodzie
Fala uderzy bardzo wysoka. Zaleje Kraków - jaskinię smoka
I zadrży ziemia jakby się bała - z budowli ludzkich ostanie skała
Choroba przyjdzie wiatrem niesiona, zatruje ludzi, wszystkie nasiona
Pod wodą znajdzie się Wejherowo, kościół Trzech Krzyży - ostanie zdrowo
Tam, gdzie Trzech Krzyży szukaj schronienia, uwierz mi, proszę! Ten świat się zmienia!
Dzielę się z Tobą tym, co widziałem. Na widok straszny zapomnieć chciałem
Jeszcze na wiarę nie jest za późno, więc przestań kłamać i nie żyj próżno

Przepędź te wilki w jagnięcej skórze… być może Świat ten przeżyje dłużej 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do wierzących i niewierzących

 Sprzyjająca pora i czas na przypomnienie cytatu Władysława Reymonta: Siłę człowieka mierzy się ilością jego nieprzyjaciół. Ilu zatem Jezus ...