piątek, 29 listopada 2019

Magdalena Żuk- bliżej prawdy


Postanowiłem powrócić do tragicznych wydarzeń z 2017 roku, które opisywałem w poście https://jaroslaw-krezel.blogspot.com/2017/05/magdalena-zuk-co-stao-sie-w-egipcie.html Po upływie znacznego już czasu, sprawa tajemniczej śmierci Magdaleny, nie została wyjaśniona i jak pisałem wcześniej, nie zostanie wyjaśniona. Uważam, że powinienem powiedzieć w tej sprawie więcej, lecz ze względu na pewną tajemnicę mojej pracy oraz, to o co prosiłem kogoś z rodziny Magdaleny Żuk, ograniczę się tylko do pewnego podsumowania. Myślę, że Państwo sami wyciągniecie wnioski i odpowiecie sobie na brakującą część tej zagadkowej śmierci Magdaleny.

1. Zacznę od wizji, przypuszczeń, choć raczej wyglądało to na analizę śledczego, w którą wcielił się słynny jasnowidz Krzysztof Jackowski https://www.youtube.com/watch?v=zQHPPg8a4-Q

2. Proszę dokładnie obejrzeć film zrealizowany, przez detektywów Grupy Lampart z dnia 21 luty 2019 roku https://www.youtube.com/watch?v=-wKSRhKpPA0

Proszę zwrócić uwagę na to co opisywałem w podpunktach w w/w poście z dnia 13 maja 2017 roku. Po dwóch latach śledztwa ustalono, że w organizmie Magdy Żuk znaleziono ślady popularnego w Afryce narkotyku – khat. To środek uzyskiwany z rośliny czuwa -liczka jadalna. Działa podobnie do amfetaminy. Potwierdziły się moje wizje, że rzekome wyskoczenie przez okno, nie było pomysłem Magdaleny, a została ona wyrzucona lub siłowo wypchnięta. https://expressilustrowany.pl/magdalena-zuk-nowe-informacje-w-sprawie-smierci-kobiety-nowe-fakty-w-sledztwie-na-temat-magdaleny-zuk-101119/ar/c1-12080284

Znaleziono również pewne ślady na ubraniach, o których pisałem ,że wniosą nowe ustalenia do śledztwa.
Państwo będziecie mogli indywidualnie ocenić powyższy materiał i wyciągnąć odpowiednie wnioski. Najsłynniejszy jasnowidz w Polsce Krzysztof Jackowski popełnił ogromny błąd w sprawie Magdaleny Żuk. Niestety, popełnił kolejny błąd, twierdząc w środkach masowego przekazu, że rodzina Magdaleny, zwróciła się do niego o pomoc. Było to oczywiście wymysłem i okrutnym kłamstwem stworzonym na potrzeby reklamy własnej osoby, za co publicznie Jackowski musiał przeprosić. Odnalezienie zwłok Piotra Woźniaka - Staraka, również nie było zasługą Krzysztofa Jackowskiego, który na stronie Facebooka przypisywał sobie zasługi https://obcas.pl/dziennikarze-dementuja-nieprawdziwe-informacje-ws-znalezienia-ciala-piotra-wozniaka-staraka/ . Ponownie jasnowidz musiał publicznie wyjaśniać prawdę i godzić się z faktami.

P.S. Żaden jasnowidz, wizjoner czy wróżbita nie ma patentu na swoją niezawodność i uważam, że dopóki żyjemy, to jesteśmy zwykłymi ludźmi, którym daleko jest do ideału. Wiele razy zastanawiałem się, czy w Polsce jest choć jeden jasnowidz??? Przemilczę publicznie swoje rozważania, bo jasnowidz powinien jasno widzieć a przeczucia,to my Wszyscy mamy. Bardzo proszę, abyście Państwo z rozwagą podchodzili do przepowiadanych w przyszłości wydarzeń, ponieważ przepowiednie mogą się sprawdzić lub nie. Pan Jackowski, zapewne odnalazł wiele ciał i wiele rodzin do dziś szuka swoich bliskich z kolejnymi nakreślonymi mapkami jasnowidza z Człuchowa. Pani Agnieszka Gozdyra, wykazała się ogromnym darem intuicji zapraszając Krzysztofa Jackowskiego, do programu ,, Skandaliści”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do wierzących i niewierzących

 Sprzyjająca pora i czas na przypomnienie cytatu Władysława Reymonta: Siłę człowieka mierzy się ilością jego nieprzyjaciół. Ilu zatem Jezus ...