czwartek, 24 lutego 2022

Dla Jasności


 Poniżej w poście podałem datę 24 luty, w którym pisałem, że może dojść do incydentu ze strony Rosji i do którego właśnie zgodnie z podaną przeze mnie datą doszło. Jeżeli ktoś z Państwa uważał, że Putin na życzenie Joe Bidena, zwinie wojska i posłusznie zawróci, to się grubo pomylił. Dla jasności to jeszcze nie jest wojna światowa, tylko ostatnia próba pokazania siły przez Putina i oczekiwanie na reakcję pozostałych państw.


Informowałem od wielu lat, że Putin przekroczy granicę Polski i do niej wejdzie https://jaroslaw-krezel.blogspot.com/2021/11/realnie-i-bez-sciemniania.html


Jestem jednak ogromnej nadziei, że to jeszcze nie ten czas, choć w tym przypadku mogę się mylić, bo nie będę umieć przewidzieć zachowania się i reakcji pozostałych państw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do wierzących i niewierzących

 Sprzyjająca pora i czas na przypomnienie cytatu Władysława Reymonta: Siłę człowieka mierzy się ilością jego nieprzyjaciół. Ilu zatem Jezus ...