wtorek, 15 marca 2022

Inna rzeczywistość


 Znajdujemy się obecnie w stanie, głębokiej hipnozy z jednej strony przeszliśmy okres strachu, lęku o własne zdrowie i życie z drugiej strony wpadliśmy z deszczu pod rynnę. Żyjemy w dalszym ciągu w ogromnej hermetycznie zamkniętej iluzji kłamstwa, którą funduje nam organizacja nowego porządku świata. Kiedy zapowiadałem 3 stycznia 2020 roku, nowy porządek świata, wielu z Państwa nie rozumiało tego przekazu. Niestety większość pisała pod moim postem, co biorę i żebym zmienił lekarza. Uśmiechając się w duchu z przeczytanych komentarzy, było mi szkoda, nie siebie, lecz tych, którzy są tacy krótkowzroczni. Problem w tym, że większość osób wystawiających negatywne komentarze, nie rozumiała tego, co przeczytała lub nie doczytała do końca. Szczerze mówiąc i pisząc, to zmęczyłem się wiecznym uświadamianiem ludzi, którzy są niereformowalni. Pisałem już wcześniej o tym, że będziecie tracić pracę i będziecie wysiedlani z własnych mieszkań i domów. Pisałem kilka lat temu, że mamy mało czasu na poprawę. Ostrzegałem przed obcymi w rządzie i do czego Polskę doprowadzą. Podałem również dokładną datę 24 lutego incydentu zbrojnego Rosji przeciwko Ukrainie. Przed szczytem NATO w Polsce w 2016 roku, głosiłem, że USA potraktuje Polskę w przyszłości jako mięso armatnie. Teraz napiszę, co dokładnie czuję i przewiduję w niedalekiej przyszłości i zapewne wielu z Państwa pomyśli, że odleciałem :-) Tylko jak do tej pory, to odlatują (chwilowo z tego kraju), jedynie bociany, bo o zmieniającym się klimacie też pisałem.

Post, który znajdziecie na moim blogu:Teatr dla .... wiele tłumaczy, ale z przyczyn ??? Był usuwany ze strony Facebook a moje konto blokowane dwukrotnie. Otrzymaliście Państwo plan do zrealizowania, który wielcy tego świata wymyślili kilkanaście lat temu. Putin dał wtedy wyraźny przekaz, aby nie ruszać granic, bo otworzycie ,,Puszkę Pandory" Dodał jeszcze, że co z tej puszki wyjdzie, to nikt tego nie wie. Pewni ludzie z Wołodymyr Zełenski na czele postanowili ustalić nowe granice i otworzyć puszkę. Teraz mamy tego efekty i mieć będziemy, bo moim zdaniem, to dopiero początek. Wszyscy obecnie krzyczą na Władka Putina, tylko nie Władek wpadł na pomysł przesunięcia granic. Jak myślicie, kto doprowadził do pierwszego i obecnego wejścia Federacji Rosyjskiej na tereny Ukrainy?

Patrząc na rdzennych Ukraińców, jest mi ich bardzo szkoda, że zostali tak oszukani i sprzedani przez tego, który nie pochodzi od nich. Ukraina stała się poligonem, tak samo, jak Syria czy Palestyna. Osobiście uważam, że Ukraina zostanie podzielona na pół i 1/2 ziem Ukrainy, zostanie zajęta przez Rosję. Może się pomylę, podając w tym przypadku datę, ale uważam, że za miesiąc dojdzie do zawieszenia broni i podziału Ukrainy.

Wołodymyr Zełenski, nie powinien liczyć na żadną ingerencję świata, a tym bardziej krajów należących do NATO. Choć widzę u niego ogromne zapędy doprowadzenia, do konfliktu światowego (III wojny światowej). Każdy mądry przywódca danego państwa, powinien pomóc jedynie humanitarnie i to też z wielką rozwagą, bez straty dla swojego państwa.

Władimir Putin zostanie bardzo surowo oceniony i czekają go dość spore kłopoty. Myślę, że ktoś Władka porządnie oszukał i zrobiony zostanie w potężnego konia przez wielkich tego świata. Padało ostatnio wiele zapytań czy Putin jeszcze żyje? Oczywiście, że tak, jeszcze żyje, ale ???

Spotkałem się też z takimi wypowiedziami, że Polska połączy się z Ukrainą i będzie jedno wielkie państwo. Otóż moi mili Państwo (jak powiada Wałęsa), nie liczcie na to, bo raczej idzie w odwrotną stronę.

Jak byśmy nie kombinowali z różnymi teoriami, kto wygra, a kto przegra, to odpowiedź widzę jedną. Wygra Rosja.... Pan Wołodymyr Zełenski, będzie zadowolony z osiągnięcia celu, ale tylko przez pewien czas, bo później czeka go ogromna niespodzianka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do wierzących i niewierzących

 Sprzyjająca pora i czas na przypomnienie cytatu Władysława Reymonta: Siłę człowieka mierzy się ilością jego nieprzyjaciół. Ilu zatem Jezus ...